marți, 13 ianuarie 2009

Inscriere in normalitatea lui 2009 superficial


Am evitat intrarea in lumea hifivista, forumista...pana acum.O consideram puerila, superficiala, pierdere de timp si energie. Si iata ca intr-o seara in care sunt la fel de superficiala ca de obicei, am mult timp de pierdut si nu-mi pot canaliza energia pe ceva mai constructiv...am decis sa-mi construiesc un blog.
Si pentru ca exista libertatea de exprimare, si pentru ca se poate, va fi un blog trilingv...sper ca inca mai stiu...
Asa ca:"Atentie, rade, zi" (Cunoscatorii stiu de ce)...Ceilalati pot sa spuna orice, oricand, sa taie orice, oricum si sa caste bine ochii, poate descopera ceea ce cautau mai demult.
Daca nu: Disfrutalo o dejate llevar por los impulsos y escribe lo que te da la gana...si te da!
Un point, c'est tout!
A plus tard, daca mai avem chef....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu