joi, 29 ianuarie 2009

Despre autoflagelare

Suntem masochisti. Votam la fel, ne imbracam la fel, mancam la aceleasi restaurante
fast-food (eu nu), gandim la fel, vrem masina germana, ca alea italienesti sunt prea scumpe, vrem sa epatam cu fotografii din alte lumi, cu ultimul telefon, cu ultimul banc, cu ultimul….Suntem un banc. Y que chiste, ni pensar! Atata timp cat politica e berea si pasiunea e spritzul, cat vinul se consuma sub forma de demidulce, si clubul e cu house, suntem la fel. Adica 0.0.0. Suntem masochisti pentru ca nu ne revoltam. Ne plangem de mila si ne place sa “ne radem” de altii. Ne autoflagelam prin cantitatea de lucruri proaste la care suntem partasi. Nu mai stim sa spunem adevarul, si nu am invatat sa disimulam pana la capat.

7 comentarii:

  1. pfuuu.grav este ca disimultam chiar fata de noi insine...Nu esti singura, stai lini!~

    RăspundețiȘtergere
  2. Macar atat. Pe sistemul, multi, da'...Nicio pb ca ma includ printre primii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da'... de cind gindim la fel? Noi toti asa, la gramada? Maai, sa fie!!!Cred ca eram plecata undeva( in alte lumi, sa fac fotografii cu care sa epatez) si am ratat exact momentul in care creierele se imbracau, cumintzi, in uniforme absolut identice. Apoi, creierele, frumos aliniate, marsaluiau, scandind, vesele: " Siin-tem e-gaale! Siin-tem e-gaale! Uraaaa!" Sadica mica ce esti! tu asa ne vezi? pe noi, ceilalti? Uite, ca sa nu mai zici ca sintem toti masochisti, ma revolt, na!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ieee. Imi place revolta. Oricum aceasta postare era cu dedicatie. Dar e bine ca reactionezi, si presupun si ca e bine ca starnesc reactii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da! Da! Da! Mi-a spus mie un dez-deontolog ca scandalul vinde cel mai bine. Cineva o sa vina apoi si o sa stringa de pe jos suvitele noastre de par, smulse cu cruzime in timpul unei lupte pe viatza si pe moarte. Si atunci, draga AlejaS, abia atunci vom marca primul punct de rating cinstit... Mici probleme or sa fie cu singele de pe pereti - dar omul nostru o sa aiba o stare prea buna ca sa si-o strice pentru fleacuri

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu, nu suntem la fel...nu, nu suntem egali. Fiecare dintre noi suntem unici si irepetabili. Sic! Stiintiic vorbind nu su ntem la fel. M-am saturat sa aud toata copilaria mea si nu doar pe unii care se dadeau destepti ca noi oamenii suntem la fel si egali. Comunistii cred ca suntem egali. NU! Si nu vreau sa fim la fel, un tipar si egali. Si din considerentul ca daca eu as fi un lenes si un profitor tu, care esti egal cu mine trebuie sa am duci in spate. Ma revolt! Dar pe de alta parte, cind ma gindesc ca vine primavara, cu muuult verde si soare si incepe datul jos al hainelor multe, in multiple staruri ca sa ne tina de cald pe timpul iernii vine si tiparul, cliseul hainelor si inacltarilor. toate pustoaicele si nu numai vor avea acelasi fel de pantofi chiar daca nu le satu bine, aceleasi posete, curele, cercei...ele sunt toate la fel, dar, pentru ca exista un dar chiar si aici, sunt la fel dar doar din punct de vedere stilistic(him1, ce-am zis, stilistic). Asadar, ma revolt impotriva tiparelor, cliseelor de gindire, de comportament, de orice. Voie buna. Ma inclin.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place sa fiu contrazisa. Si e bine ca nu negati cliseele, dar mai ales ca nu le aprobati!

    RăspundețiȘtergere