vineri, 20 februarie 2009

Paduri ce-ar fi putut sa fie...


Padurile s-au dus, scrum s-au facut sau cabane, sau mese decorative. Gheata s-a dus. Apa s-a varsat. Nu mai avem dinozauri decat in politica. Nici macar porumbei nu mai sunt (ca doar s-a dus si era romantismului). Dispar si papagalii. Nu de tot, din pacate. Doar cei din padurile tropicale, ceilalti impanzesc lumea. Crocodilii se transforma in posete cumparate de alti crocodili. Elefantii devin bibelou, iar rasul este ocrotit de lege. Sa radem, deci!

5 comentarii:

  1. Da, asta imi amineste de un anuar staitstic al Romaniei de prin 1995-1996 in care observam ca a scazut numarul de porci dar a crescut numarul de oameni si incercam sa-mi dau seama care este stadiul transformarii...

    RăspundețiȘtergere
  2. asa cum s-au dus si kinderu' meu si fata in verde ...:((

    RăspundețiȘtergere
  3. Aloooo! aici, aici! Se vede ca ma hlizesc si eu? Ca mi-a placut foarte mult postarea si votez "pentru" impotriva celor evocate mai-sus! Irinuca are doi papagali, sa stii! Frumos colorati si veseli. Sint cei mai dragutzi dintre toti cei pe care-i cunosc.:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. E de ajuns sa deschizi ochii dimineata si sa vezi tot ce distrug "crocodilii". Hai sa nu mai plangem dupa ce au stricat altii si sa incercam sa refacem "biosfera", promovand valorile despre care incet, incet, nu va mai stii nimeni nimic.

    PS: Galushii mei sunt adorabili, la fel si Nitza :D!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieee, sunt convinsa ca sunt niste frumosi!

    RăspundețiȘtergere