marți, 10 februarie 2009

Asa e in tenis!


In cautarea timpului pierdut ma gasesc mereu si mereu reusesc sa-l pierd din nou. Muzica trecutului, filmele altei epoci si cartile marilor clasici ajuta dar nu pe deplin. Caut si gasesc si pierd si revin si plec si zambesc si rad si plang si incerc sa nu mai gandesc si mai vreau un job si un curs si un bilet de avion si le am si le folosesc si le termin. Si inca nu am terminat cu ele, deci avantaj eu. Pentru ca asa e in tenis, iar tenisul e unul din sporturile mele preferate, de privit, nu de practicat. Totusi, daca practicati sportul vietii, cu siguranta nu mai e nevoie de nimic altceva. Are multe faze de atac, de aparare, de dribling, de pase, de suturi (nu spun unde), de goluri...de spatii, de joc pasiv, de momente decisive!

3 comentarii:

  1. Mama, maama - dar ce pregatire psihica au aia in spate? Marii playeri? Eu asa ceva as vrea, un antrenor ca lumea, fir-ar sa fie, ca m-am saturat sa fiu autodidacta! Si mi-a cam ajuns si cu auto-motivatia! Si cred ca si tie, daca mai am nas pentru finetzuri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar tu ai timp liber?Daca da,ce faci atunci?

    RăspundețiȘtergere