duminică, 1 februarie 2009

Schimbare de registru







Mi s-a sugerat sa fiu optimista. Deocamdata pas possible, dar incerc sa schimb registrul si sa va prezint 3 fiinte care m-au cunoscut asa cum sunt in realitate. Fac o mica pauza si nu scriu inca episodul urmator cutremurului. Ma opresc, de data asta in scris la Dalma, Karina si Zorro. Beau niste Blanc Pescador (vin alb sec, produs in Girona), pentru ca ajuta. Acum, knd Dalma si Kari nu mai sunt. Voi reveni la politica si la orasul meu real si gri precum si la cel ideal si alb, dupa aceasta oprire in lumea celor sinceri-fara disimulare, celor buni-fara rezerve, celor leali-fara discutie. In lumea care nu dezamageste (niciodata), pentru ca nu-ti inseala asteptarile, in lumea celor care nu cer nimic, decat prezenta ta, intr-o lume care se termina mult prea repede. De data asta nu cunoscatorii stiu de ce, ci iubitorii stiu de ce. Dalma priveste lucrurile altfel dupa 12 ani pe un pamant pe care-l stim cu totii. Acum ea cunoaste si cealalta varianta. Karina in schimb a cunoscut mult prea repede si nedrept aceasta a doua varianta. Zorro zoreste vesel iarna pentru a se juca in curte. Deocamdata roade mana stapanei si sclavei in acelasi timp si iubeste biscuitii. Cu el am inteles de ce cred in reincarnare. Kari si Zorro. Kari sau Zorro. Kari...Zorro. Iar Dalma ne priveste pe toti si ne iubeste ca in prima zi in care am gasit-o cu lesa legata de clanta unei usi ce i-a fost mereu deschisa. In fond doar ei merita timpul si spatiul si sentimentele ce le unesc.

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Zorro e frumos si destept si vioi si devreme acasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu bea nu fumeaza nu merge pe la catzele se culca devreme, da si cand o iesi de la puscarie.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce familie frumoasa ai, draga mea! Ce doamne si domni bine! Din cite intzeleg eu, te cam oftici ori ca nu ai mustatzi, coada si nu calci "pe pernutze", ori ca noi, restul, nu avem asa dotari... Am fi dragutzi, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ii uram bun venit in familie lui Zorro! Pupici!

    RăspundețiȘtergere