sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Veni, vidi, votu'?

S-a facut confruntarea. Au venit toti trei. A pierdut unul. Ceilalti doi mai asteapta. Intre discutii despre criza economica, criza de la ei din partid, criza de la ei de acasa, soacre, flori, neveste prezente si amante lipsa a trecut si marea dezbatere. S-a bifat, jurnalistii au notat, chiar la propriu, ca la scoala, in anumite emisiuni. Apoi, in functie de care pe unde avea trecere, au trecut la explicatii suplimentare. Si-au pastrat poza si "la mise en scene", au comunicat cu staff-ul prin biletele, au primit aplauzele sustinatorilor, si zambetele ironice ale adversarilor. S-au lipsit de prezenta controversatilor din partid si au preaslavit unitatea, familia, credinta. Au reusit vreo doua replici spumoase de caciula, mai putin Base. Au ratat finalul, mai mult Base. Geoana a punctat cu trandafirii, Crin cu taisul verbal, il presidente cu sotia. I-au exclus pe ceilalti din confruntarea greilor, si au vorbit de oameni morali si de gesturi morale. Morala: SI PESTE 5 ANI MAI E O ZI!

5 comentarii:

  1. Imi place titlul de mor ;)
    Si tot textul, la pachet - cu un amendament: 5 ani inseamna 1725 de zile - la naiba, mie mi se pare cam mult de asteptat pentru O ZI, una singura - si aia incerta :D
    Pup si imbratisez de buna-dimi!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Permiteti sa mai adaug 100 de zile? ca am gresit calculele! Sint 1825 de zile, de fapt :D - acord circumstante agravante situatiei si mi se pare cu atit mai imposibil de suportat, day by day
    Sa avem o seara buna asta-seara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mai ales o duminica de 22 care sa nu dezamageasca...

    RăspundețiȘtergere
  4. of, am un perete cu multe icoane undeva, prin casa - sa fug repede acolo si sa nu ma mai ridic pina miine seara? altceva nu mai stiu ce sa fac, c-as face
    Da, iar 22
    nu ma gindisem la 22, chiar imi scapase, nu-mi "sunase" ioc pina sa-mi zici tu... da' bine zici

    RăspundețiȘtergere