vineri, 28 august 2009

Thriller-ul continua


Sunt rapidista din mama in fiica. Si totusi ieri am aplaudat Dinamo. Am strigat la 3-0 si m-am mirat si eu. Apoi am asteptat loviturile de departajare. Nu de alta, dar imi place tensiunea, vroiam sa simt incordarea, sa le urmaresc pasii jucatorilor care se indreptau spre punctul cu var, sa le vad coechipierii privind cerul si cautand acolo salvarea, antrenorii gandindu-se la prima sau demisie...Si din nou am aplaudat cand a marcat Dinamo!Ce se intampla cu mine? Nu e in regula! Patriotismul nu exista in ecuatia asta, deci niciun argument valabil pentru o astfel de reactie. Ei bine, cred ca pur si simplu o echipa care pleaca avand un avantj de 3 goluri si ajunge la penaltiuri, nu merita sa castige. Cehii nu au meritat sa ajunga in Europa League, iar Dinamoa jucat pana la capat, iar mentalitatea de acest gen am admirat-o intotdeauna, indiferent de la cine venea. Practic, Dinamo a fost un fel de Middlesborough, daca se poate spune asa, si uite ca se poate!Thriller-ul va lua sfarsit, dupa atatea minute, a spus comentatorul partidei. Eu as spune ca, de fapt, continua, pentru ca nu a marcat sfarsitul drumului, ci, un inceput. Oare au invatat si fanii lui Dinamo ceva din povestea asta?

4 comentarii:

  1. pas d'accord. se vede trb ca si echipa ceha a jucat stapana pe ea si sigura de calificare , asa cum li se intampla si alor noastre de atatea ori (cum bine ai spus cu middlesbrough). in fine , trb lor, parca-parca as fi tinut si eu cu dinamo, daca nu mi-as fi adus aminte cum am tinut cu rapid acum cativa ani tot in uefa si ei, taman cu ei am cazut sa jucam noi. Pai d-aia am tinut io cu voi?

    RăspundețiȘtergere
  2. A, la aceasta posibilitate nu m-am gandit!Doar ca daca de data asta se repeta situatia, si se ajunge la un meci Steaua-Dinamo, eu ma voi distra!

    RăspundețiȘtergere
  3. eee. pai nu e de ras :((sau, probabil, daca noi vom pasa ca arsenalu'..

    RăspundețiȘtergere