luni, 1 iunie 2009

Razvan vs Mircea

Si nu vroiam sa scriu tata contra fiu. Ci Lucescu(jr.) contra Rednic (niciodata sr.), pentru ca inca o data nu a stiut sa piarda. Dar a pierdut. Se tot pregatesc ei, dinamovistii, de Liga, dar nu le iese. Cel putin, asta cu Liga1 Burger, Frutti Fresh, Realitatea, sau cum se va mai numi...Lectia lui Razvan-fiul lu' tata e greu de digerat. Elegant si profesionist, Razvan Lucescu a demonstrat din nou ca e peste Mircea Rednic. Fara afirmatii in doi peri, fara comentarii picante, fara jocuri de culise, selectionerul s-a razbunat. Si-a dezarmat adversarul declarat ca un spadasin de mare clasa. I-a luat titlul lui Dinamo si nu a clipit. "Ne-am facut datoria". Atat. Si iata-i pe toti, Iancu, Becali, Turcu: Razvan e cel mai bun!(Unde esti tu Copos, Doamne?). Inca un lucru: britanicii tot incurca Bucurestiul cu Budapesta (arata o stiruta de astazi). Poate invata unde e Urziceniul, daca vine Chelsea, pentru Liga...

2 comentarii:

  1. 1. pe Rednic nu il putem suferi k e infatuat (nimeni nu stie si de ce)
    2. Razvan va fi iubit (si) de presa spre deos. de predecesorul sau.
    3. Pana la anul, speram sa inceteze idiotenia asta cu transmiterea gsp tv numa pe rds. sau sa dea naibii meciurile la mai multe televiziuni.
    4. de la anul, speram sa incepem sa avem si noi fotbal - cu razvan, cu dan petrescu ..
    5. Ghionea ar putea pleca la Urziceni . Nu ar mira pe nimeni.
    6.Cu Mirel nu am mai auzit stiri ca nu am mai avut timp
    7. meciul Stelei cu Craiova o fi fost blat?

    RăspundețiȘtergere
  2. 7.M-am gandit si eu...
    6.Ciudat, dar poate e in vacanta...
    1,2,3,4,5-Sperantele noastre care le-am pierdut...oare sa le recuperam cu Razvan? Mi-as dori, mai mult pentru el decat pentru Nationala. iar Rednic poata asculta iar melodia lui preferata...aia cu teapa!

    RăspundețiȘtergere